وکیل

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

پیوندهای روزانه

وکیل

وکیل

موسسه حقوقی تهران وکیل، خدمات حقوقی مشاوره تخصصی وکالت، مشاوره حقوقی رایگان، با وکیل متخصص، قبول وکالت انواع ارزیابی و محاسبات حقوقی و سایر خدمات حقوقی را به متقاضیان، داخلی، خارجی ارائه می دهد.

تنها سه گام برای پایان مشکل حقوقی شما

با وکلای متخصص تهران وکیل، در موضوع پرونده خود مشورت کنید و در کمترین زمان،‌با حداقل هزینه به نتیجه مطلوب برسید

ملاقات حضوری با وکیل

در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند.

02

عقد قرارداد وکالت

پس از توافقات انجام شده و قبول وکالت با امضای قرارداد، رسیدگی به پرونده شما شروع می شود.

03

پشتیبانی

از ابتدای شروع رسیدگی به پرونده شما تن انتهای مراحل اجرا از پشتیبانی وکیل متخصص بهره مند شوید.

هرآنچه که لازم است درمورد وکیل پایه یک دادگستری بدانید

  • وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که پس از دیدن دوره‌ی تحصیلی و آموزشی در مقاطع کارشناسی و ارشد و یا سطوح بالاتر در رشته‌ی حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی، در آزمون وکلای دادگستری که سالی یک‌بار برگزار می‌شود شرکت می‌نماید و در این رقابت تنگاتنگ موفق به دریافت رتبه‌ای بالا می‌شود که آن را از سایرین متمایز و در آزمون وکلا پذیرفته و قبول می‌نماید. پس از پذیرفته شدن در آزمون وکالت، باید دوره‌ای به نام دوره‌ی کارآموزی را بگذراند که این دوره تقریبا ۱۸ ماه می‌باشد و پس از آن در مراسم تحلیف مجاز به حضور می‌باشد. مراسم تحلیف، مراسمی است که در آن وکیل طی تشریفاتی سوگند نامه‌ای یاد می‌کند و از وی به عنوان وکیل دادگستری یا وکیل پایه یک دادگستری یاد می‌شود و به این درجه می‌رسد.

انواع وکیل

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل دادگستری

وکیل پایه یک


وکیل انتخابی


وکیل تسخیری


وکیل معاضدتی


وکیل اتفاقی

وکیل پایه یک دادگستری

به وکیلی که دوران کار آموزی با موفقییت گذرانده و آزمون اختبار قبول شده وکیل پایه یک دادگستری میگویند این وکیل میتواند دفتر وکالت برای خودش و به نام خودش دایر کند و دارای تجربه کافی برای پرونده های حقوقی میباشد وکیل پایه یک دادگستری میتواند پرونده های پیچیده و سخت حقوقی را بهترین نحو ممکن پیش ببرد

وکیل دادگستری

وکیل دادگستری وکیلی است که بعد از گرفتن مدرک لیسانس حقوق یا فقه در ازمون کانون وکلا قبول شده است و باید 2سال اول را زیر نظر وکیل سرپرست کار آموزی کند سپس بعد از قبولی ازمون اختبار میتواند به عنوان وکیل پایه یک دادگستری فعالیت کند

وکیل انتخابی

وکیل انتخابی وکیلی است که در موارد شخصی، شخص برای خود وکیلی انتخاب می‌نماید و قراردادی تحت عنوان قرارداد وکالت بین آن‌ها منعقد می‌شود و موکل حین این قرار داد از وکیل می‌خواهد که برای دفاع از حق خود در مراجع قضایی وکالت او را بر عهده گیرد.

وکیل تسخیری

مادامی که دعوای کیفری در جریان باشد، حضور وکیل در دادرسی و محاکمات کاملا ضروری است و ممکن است موکل به دلایلی مختلف از جمله نداشتن بضاعت مالی و.. از اخذ وکیل امتناع کند، در این صورت به تشخیص دادگاه، از بین کلیه‌ی وکلای دادگستری وکیلی برای او گرفته می‌شود که حال ممکن است به همان دلیل وکیل به صورت رایگان برای او وکالت نماید. به این ترتیب به این وکیل، وکیلی تسخیری می‌گویند.

وکیل معاضدتی

وکیل معاضدتی نیز در صورتی که در دادگاه برای دفاع از حق موکل در دعاوی حقوقی وجود وکیل الزامی باشد و موکل به دلایلی امکان اخذ وکیل را نداشته باشد، دادگاه عسرو حرج موکل را مشخص می‌نماید و به تشخیص معاضدت از کانون وکلا وکیلی را برای دفاع از حقوق او در نظر می‌گیرد.

وکیل اتفاقی

وکیل اتفاقی، شخصی است که در رشته‌ی حقوق تحصیل کرده است اما شغل وی وکالت نیست، لیکن در صورتی می‌خواهد به صورت اتفاقی به حل مشکلات بستگان خود بپردازد. در این مواقع خارج از حیطه‌ی ازمون وکالت و دوره‌های مربوطه می‌تواند از آن کانون برای پرونده‌ی خاص و اتفاقی خود پروانه وکالت بگیرد با پرداخت هزینه‌ی مربوطه و طی مراحل قانونی اقدام کند. پس در نتیجه شخصی که با این روش برای دفاع از حقوق خویشان خود وکالت گرفته را وکیل اتفاقی می‌نامند.

هدف ما از این گفته‌ها برای شما کابران و خوانندگان عزیز این است که شما را از روند و فرایند دادگاه و ویژگی و مشخصات وکیل مجرب و حرفه‌ای آگاه سازیم تا بتوانید با اطلاع کافی برای مشکلات خود وکیل اخذ نمایید و این را بدانید که بدون داشتن وکیل ممکن است متحمل عواقب و خسارات ناشی از جان و مال بسیاری شوید زیرا هر شخصی برای تخصصی تحصیل می‌نماید پزشک برای معالجه‌ی بیماران و یا تعمیرکار خودرو برای تعمیر خودرو و همچنین وکیل برای حل مشکلات حقوقی و کیفری شما، همانطور که اگر بدون اطلاعات کافی دست به تعمیر خودرو کنید ممکن است خودرویتان خراب‌تر شود یا منفجر شود ، یا اگر در حین بیماری به جای رجوع به پزش خود درمانی کنید منجر به اتفاقات خطرناکی حتی مرگ می‌شود، در خصوص کار‌های حقوقی نیز همانند انعقاد قراردادی بدون اطلاعات ممکن است افرادی سودجو از شما سو استفاده و کلاهبرداری نمایند و یا ممکن است منجر خطرات جانی و مالی و ... و در نهایت بروز پرونده‌ی دعوی شود و حتی پس از ان نیز بدون داشتن وکیل و مشورت با آن فرضا روند چندماه را چند سال طی کنید و حتی به نتیجه نرسید، پس وجود وکیل را ضروری بدانید و از حرفه‌ای بودن او نیز مطلع شوید.

موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل نیز می‌کوشد همواره تا با ارائه‌ی بهترین وکلای تهران به شما این روند را کوتاه تر کند و موجب شود تا هزینه‌های گزاف نپردازید و با اخذ هزینه‌ی مناسب و معرفی وکلای متبحر موسسه‌ی خود به شما به نتیجه‌ی مطلوب برسید. وکلای مجرب و با نفوذ وکیل تهران با سابقه‌ی درخشان و همکاری با ۱۲۰۰ وکیل مجرب و خوب می‌توانند با ارائه بهترین مشاوره‌ها وراه‌کارها راه رسیدن به نتیجه‌‌ای روشن را برای شما هموار کنند، وکیل مجرب تهران وکیل در غرب تهران می‌تواند دسترسی راحتی برای کسانی باشد که در غرب زندگی می‌کنند و همینطور وکیل مجرب و تضمینی در شرق نیز می‌تواند دسترسی آسانی برای کسانی باشد که در شرق زندگی می‌کنند. البته با شیوع بیماری کرونا می‌توانید به صورت آنلاین و یا مشاوره‌ی تلفنی با گروه وکلای تهران وکیل صحبت نمایید و از آن‌ها مشاوره بگیرید.

داشتن وکیل چه سودی برای اشخاص دارد!؟


از آن‌جایی که اغلب دعاوی کیفری ناشی از نداشتن اطلاعات کافی و عدم آگاهی شخص از موازین حقوقی می‌باشد و بر اساس این قاعده حقوقی که می‌گوید عدم آگاهی شما از قوانین حقوقی رافع مسئولیت کیفری نمی‌باشد، شخص بدون داشتن اطلاعات از تبعات کاری می‌انجامد که به مراتب بعدها متوجه جرم بودن آن کار می‌شود، در صورتی که اگر با یک مشاورحقوقی و وکیل مجرب در این زمینه صحبت می‌کرد می‌توانست مانع بروز مشکل شود. برای مثال اگر در کار‌هایی مانند خرید و فروش ملک و .. یا کارهای تجاری و بازرگانی با یک وکیل مجرب مشورت کنید و از تمام جوانب قراداد اگاه باشید می‌توانید با دانستن خطرات یا عواقب آن و.. معامله را انجام دهید و کمتر دچار مشکل شوید.

در امریکا و سایر کشور‌های اروپایی هر خانواده وکیلی مختص به خود دارد و بدون مشورت با او کاری انجام نمی‌دهد. در کشور ایران نیز تعامل دستگاه حکومتی کشور می‌تواند با همکاری مرکز وکلا و یا کانون وکلا این امکان را به خانواده بدهد که هرکدام یک وکیل مختص به خود داشته باشد.

و اما حال که هنوز به این توسعه دست یافتیم هر خانواده یا هر شخص می‌تواند قبل از انجام هرکار با مطالعه و تحقیق و مطرح کردن آن با وکیلی کارکشته و مجرب تمامی جوانب را در نظر بگیرد و محتاطانه قدم بردارد.

به طور مثال زمانی که ما بیمار می‌شویم برای درمان خود نیاز به معالجه توسط دکتر داریم زیرا با خود درمانی عوارضی همچون مرگ می‌تواند نزدیک ما باشد. مسائل حقوقی نیز مانند مثال بالاست و اگر بدون اگاهی کامل و یا مشورت با وکیل مجرب و مشاور حقوقی که در این زمینه تخصص دارند اقدام کنیم ممکن است خسارات مالی یا جانی سنگینی را برای خود به وجود آوریم و همچنین تبعات جبران ناپذیری را برای خود یا خانواده‌ی خود رقم بزنیم. همچنین بدون داشتن وکیل به مراتب هزینه‌ی بیشتری صرف نتیجه گیری از دادگاه می‌شود و وقت و زمان زیادی را مجبوریم به این خاطر از دست بدهیم لیکن داشتن وکیل می‌تواند با کمترین هزینه یا مناسب ترین هزینه و بهترین راه‌کارهای حقوقی روند و فرایند طولانی دادگاه را به حداقل برسانیم و همچنین در وقت خود صرفه جویی نماییم. بهتر است برای تضمینی‌تر شدن فرایند پرونده و اخذ نتیجه‌ی مثبت حتما از وکیل‌های مجرب و خبره بهره گیری نماییم.

موسسه حقوقی تهران وکیل نیز به علت همکاری با وکلای برجسته و خبره‌ی متعدد می‌تواند فرایند طولانی دادگاه را به حداقل برساند و حتی در مواقعی بدون نیاز به موکل کارها را پیش ببرد و این گونه وقت موکل نیز تلف نمی‌شود و با اگاهی تمام و کمال با داشتن وکیلی مجرب و تضمینی، موجب رسیدن موکل به نتایج مثبت، جلوگیری از ضرر و زیان ناشی از عدم آگاهی شود. وکیل با نفوذ و مجرب می‌تواند با بررسی تمام اطلاعات حاوی پرونده‌ی شما، پرونده‌های شما را به نحو احسنت به ثمر برساند.

وکیل مجرب یا وکیل تضمینی دارای چه مشخصاتی است؟؟

ما زمانی به وکیل نیاز پیدا می‌کنیم که همواره به مشکلی قانونی برخورد کنیم. اخذ وکیل در کلیه‌ی کارهای قانونی و دادگاهی الزامی است لیکن انتخاب وکیل با موکل است، پس بهتر است این مقاله را دنبال نمایید تا بدانید و آگاه باشید که یک وکیل حرفه‌ای چه مشخصات یا ویژگی

هایی دارد و با اخذ چه وکیلی می‌توانید با خیالی آسوده مراحل قانونی و دادگاهی خود را طی کنید و به او بسپارید. درست است که امروزه افراد زیادی وارد حرفه‌ی وکالت شده‌اند اما پیدا کردن وکیلی که دارای اطلاعات بالا نسبت به راه و چاه پرونده‌ی کیفری، مالی، خانوادگی و.. باشد و بتواند با استفاده از قوانین موجود به خوبی مشکل را حل نماید کار سختی است.

پروانه وکالت از ویژگی‌های وکیل بانفوذ و وکیل مجرب است.

یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌ی وکیل پروانه وکالت اوست و جز تعهدات اصلی وی در قبال موکل می‌باشد. حال از کجا می‌توان فهمید وکیل دارای پروانه وکالت است!؟ به منظور فهم این مورد لازم است وارد سایت کانون وکلا و یا مرکز شوید و مشخصات وکیل و اعتبار پروانه‌ی وی را جست و جو کنید. سپس با اطمینان کامل وکیل خود را انتخاب نمایید.

تشخیص صلاحیت علمی از ویژگی‌های وکیل با نفوذ و وکیل مجرب است.

قبل از اینکه وکیل را انتخاب نمایید از صلاحیت و تخصص وی در حوزه‌ای مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. البته وکیل حرفه‌ای می‌تواند کلیه‌ی پرونده‌ها با تمامی موضوعات متفاوت را بر عهده گیرد لیکن از آن‌جایی که وکلا برخی در یک زمینه تخصص دارند مانند وکیل کیفری، وکیل حقوقی، وکیل ایثارگران و وکیل‌های متعدد در هر زمینه‌ای. بهتر است وکیلی را انتخاب نمایید که در آن زمینه پرونده‌های بسیاری را به سر انجام رسانیده و تبحر کافی و اطلاعات لازم در آن مورد را داشته باشد.

صداقت وکیل از ویژگی‌های وکیل با نفوذ و وکیل مجرب است.

از دیگر خصایص وکلای حرفه‌ای صداقت ایشان است و می‌بایست در هر اتفاق و شرایطی موکل خود را از حقیقت اگاه کند. کوچک نمایی پرونده یا بزرگ نمایی پرونده برای اخذ پرداخت حق‌الوکاله بیشتر امری نادرست و غیر انسانی است.

وجدان کاری از ویژگی‌های وکیل با نفوذ و وکیل مجرب است.

یک وکیل حرفه‌ای و موفق باید پرونده‌ای که به وی سپرده می‌شود را پرونده‌ی خود بداند و همان اندازه که برای خویشان خود وقت و انرژی صرف می‌کند، به همان اندازه نیز برای موکل خود صرف کند و انرژی بگذارد و احساس وجدان کاری در خصوص انجام فرایند حقوقی موکل خود داشته باشد.

اشراف و آگاهی کامل بر قوانین از ویژگی‌های وکیل با نفوذ و وکیل مجرب است.

از وظایف مهم یک وکیل این است که بر تمامی قوانین و مواد قانونی آگاه باشد خصوصا قوانین مرتبط یا پرونده‌ای که اخذ کرده است، همچنین باید با تسلط کامل کلیه‌ی جزئیات و کلیات پرونده را تجزیه و تحلیل و بررسی نماید و از طریق مواد قانونی و .. راه حل مناسبی برای حل پرونده بیابد. همچنین امانت داری، اعتماد، وقت شناسی و.. همه و همه از صفات بارز یک وکیل حرفه‌ای و مجرب می‌باشد.

به طور کامل یک وکیل مجرب و حرفه‌ای می‌تواند این تضمین را به شما بدهد که در صورتی که حق با شما است و با وجود اینکه حق با شما است در حقتان اجحاف شده است، از تضییع حق شما جلوگیری می‌کند و در کمترین زمان و بهترین و منصفانه ترین هزینه پرونده‌ی شما را به سر انجام می‌رساند. بهتر است با انتخاب وکیلی مجرب و تضمینی، ضامن موفقیت خود در پرونده باشید.

موسسه حقوقی تهران وکیل دارای وکلای با سوابق درخشان و متخصص و مجرب در زمینه‌های مختلف می‌باشد و با توجه به حوزه‌ی مشکل و پرونده‌ی دعوی شما، شما را به وکیل متخصص و مجرب همان حوزه ارجاع دهد تا بتوانید بدون اتلاف وقت و با هزینه‌ی مناسب به نتیجه برسید.

وکیل فی‌الواقع نماینده‌ی قانونی شخص اعم از حقیقی یا حقوقی می‌باشد، که به موجب عقد وکالت مامور به انجام کار‌های حقوقی آن‌هاست.

عقد وکالت نیز عقدی است جایز که انعقاد آن در چارچوب قوانین و مقررات مدنی است و به طرفین آن وکیل و موکل می‌گویند.

در زمان گذشته، در دوره‌ی صفویه نایب السلطنه نیز همان وکیل بود و عنوان وکیل‌ الرعایا نیز این‌گونه به وجود آمد. همچنین در اصل ۳۵ قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران به این موضوع اشاره شده است که در کلیه‌ی دادگاه‌ها، طرفین دادگاه این حق را دارند که برای خود وکیلی انتخاب نمایند و در صورتی که توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، دادگاه برای آن‌ها وکیلی را مقدر می‌فرماید.

در کشور زیبای ایران و عموم کشور‌ها برای تصدی شغل وکالت علاوه بر داشتن تحصیلات، مستلزم اخذ پروانه و گذرانیدن دوره‌های کارورزی و کار آموزی در کانون وکلا می‌باشد. وکالت عقدی است که ما بین وکیل و موکل جاری می‌شود و وکیل طبق این قرارداد وظیفه دارد به جای موکل و کار‌های قانونی موکل را پیگیری نماید. برای فهم بهتر این موضوع مثالی می‌آوریم در این باب که آقای محمدی به آقای اکبری وکالت می‌دهد که زمینی را به جای اون معامله و خریداری نماید، در این فرضیه آقای اکبری وکیل و آقای محمدی وکیل به شمار می‌آید، فی‌الواقع آقای اکبری این کار را به نیابت از آقای محمدی انجام می‌دهد؛ حال در این فرضیه محدوده‌ای که آقای محمدی (موکل) برای آقای اکبری (وکیل) مشخص کرده در چارچوب قوانین مربوط به خرید ملک می‌باشد، در این صورت آقای اکبری (وکیل) حق تعدی به آن را ندارد، مانند آن که موکل از وکیل بخواهد زمین را درصورتی که تا سقف ۲۰۰ میلیون باشد بخرد پس وکیل حق ندارد مبلغی بیش از ۲۰۰ زمین را معامله نماید.

موسسه حقوقی تهران وکیل با دارا بودن بیش از 1200 وکیل پایه یک دادگستری در سراسر کشور آماده ارائه خدمات حقوقی به صورت کاملا تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی کیفری خانواده دیوان عدالت اداری و... می باشد. نکته متمایز موسسه حقوقی تهران وکیل با دیگر موسسات حقوقی انجام پرونده ها توسط وکلای تخصصی می باشد. تمامی پرونده ها در مجموعه توسط وکلای پایه یک انجام شده و روند کاری مجموعه به این شکل است که ابتدا موکلین توسط وکلای مجموعه مشاوره حقوقی ابتدایی شده سپس بعد از حضور موکلین در دفتر مشاوره حقوقی تخصصی توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می پذیرد. نکته حائز اهمیت رایگان بودن مشاوره حقوقی تلفنی در تهران وکیل می باشد و در صورت انعقاد قرارداد وکالتی مشاوره حضوری نیز رایگان می باشد.


موسسه‌ای است که تنها گروه تخصصی وکالت در سطح تهران و بلکه کشور را داراست. موسسه حقوقی تهران وکیل با همکاری بیش از ۱۲۰۰ وکیل مجرب و متخصص در حوزه‌های مختلف می‌تواند به شما در تمامی حوزه‌ها بهترین مشاوره‌ها را بدهد و در صورت بروز مشکل به حل آن بپرازد.


تفاوتی ندارد که از شرق یا غرب و شمال و یا جنوب تهران باشید هنگامی که با مشکلی مواجه شده‌اید و یا قبل از انعقاد هر قراردادی با وکلای مجرب ما مشورت کنید. موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با سابقه‌ی فوق درخشان و وکلای با تجربه‌ و با تبحرش می‌تواند بهترین روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه به شرایط موکل به او ارائه دهد.

منبع: https://www.tehran-atorney.com/

وکیل

موسسه حقوقی تهران وکیل، خدمات حقوقی مشاوره تخصصی وکالت، مشاوره حقوقی رایگان، با وکیل متخصص، قبول وکالت انواع ارزیابی و محاسبات حقوقی و سایر خدمات حقوقی را به متقاضیان، داخلی، خارجی ارائه می دهد.

تنها سه گام برای پایان مشکل حقوقی شما

با وکلای متخصص تهران وکیل، در موضوع پرونده خود مشورت کنید و در کمترین زمان،‌با حداقل هزینه به نتیجه مطلوب برسید

ملاقات حضوری با وکیل

در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند.

02

عقد قرارداد وکالت

پس از توافقات انجام شده و قبول وکالت با امضای قرارداد، رسیدگی به پرونده شما شروع می شود.

03

پشتیبانی

از ابتدای شروع رسیدگی به پرونده شما تن انتهای مراحل اجرا از پشتیبانی وکیل متخصص بهره مند شوید.

هرآنچه که لازم است درمورد وکیل پایه یک دادگستری بدانید

  • وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که پس از دیدن دوره‌ی تحصیلی و آموزشی در مقاطع کارشناسی و ارشد و یا سطوح بالاتر در رشته‌ی حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی، در آزمون وکلای دادگستری که سالی یک‌بار برگزار می‌شود شرکت می‌نماید و در این رقابت تنگاتنگ موفق به دریافت رتبه‌ای بالا می‌شود که آن را از سایرین متمایز و در آزمون وکلا پذیرفته و قبول می‌نماید. پس از پذیرفته شدن در آزمون وکالت، باید دوره‌ای به نام دوره‌ی کارآموزی را بگذراند که این دوره تقریبا ۱۸ ماه می‌باشد و پس از آن در مراسم تحلیف مجاز به حضور می‌باشد. مراسم تحلیف، مراسمی است که در آن وکیل طی تشریفاتی سوگند نامه‌ای یاد می‌کند و از وی به عنوان وکیل دادگستری یا وکیل پایه یک دادگستری یاد می‌شود و به این درجه می‌رسد.

انواع وکیل

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل دادگستری

وکیل پایه یک


وکیل انتخابی


وکیل تسخیری


وکیل معاضدتی


وکیل اتفاقی

وکیل پایه یک دادگستری

به وکیلی که دوران کار آموزی با موفقییت گذرانده و آزمون اختبار قبول شده وکیل پایه یک دادگستری میگویند این وکیل میتواند دفتر وکالت برای خودش و به نام خودش دایر کند و دارای تجربه کافی برای پرونده های حقوقی میباشد وکیل پایه یک دادگستری میتواند پرونده های پیچیده و سخت حقوقی را بهترین نحو ممکن پیش ببرد

وکیل دادگستری

وکیل دادگستری وکیلی است که بعد از گرفتن مدرک لیسانس حقوق یا فقه در ازمون کانون وکلا قبول شده است و باید 2سال اول را زیر نظر وکیل سرپرست کار آموزی کند سپس بعد از قبولی ازمون اختبار میتواند به عنوان وکیل پایه یک دادگستری فعالیت کند

وکیل انتخابی

وکیل انتخابی وکیلی است که در موارد شخصی، شخص برای خود وکیلی انتخاب می‌نماید و قراردادی تحت عنوان قرارداد وکالت بین آن‌ها منعقد می‌شود و موکل حین این قرار داد از وکیل می‌خواهد که برای دفاع از حق خود در مراجع قضایی وکالت او را بر عهده گیرد.

وکیل تسخیری

مادامی که دعوای کیفری در جریان باشد، حضور وکیل در دادرسی و محاکمات کاملا ضروری است و ممکن است موکل به دلایلی مختلف از جمله نداشتن بضاعت مالی و.. از اخذ وکیل امتناع کند، در این صورت به تشخیص دادگاه، از بین کلیه‌ی وکلای دادگستری وکیلی برای او گرفته می‌شود که حال ممکن است به همان دلیل وکیل به صورت رایگان برای او وکالت نماید. به این ترتیب به این وکیل، وکیلی تسخیری می‌گویند.

وکیل معاضدتی

وکیل معاضدتی نیز در صورتی که در دادگاه برای دفاع از حق موکل در دعاوی حقوقی وجود وکیل الزامی باشد و موکل به دلایلی امکان اخذ وکیل را نداشته باشد، دادگاه عسرو حرج موکل را مشخص می‌نماید و به تشخیص معاضدت از کانون وکلا وکیلی را برای دفاع از حقوق او در نظر می‌گیرد.

وکیل اتفاقی

وکیل اتفاقی، شخصی است که در رشته‌ی حقوق تحصیل کرده است اما شغل وی وکالت نیست، لیکن در صورتی می‌خواهد به صورت اتفاقی به حل مشکلات بستگان خود بپردازد. در این مواقع خارج از حیطه‌ی ازمون وکالت و دوره‌های مربوطه می‌تواند از آن کانون برای پرونده‌ی خاص و اتفاقی خود پروانه وکالت بگیرد با پرداخت هزینه‌ی مربوطه و طی مراحل قانونی اقدام کند. پس در نتیجه شخصی که با این روش برای دفاع از حقوق خویشان خود وکالت گرفته را وکیل اتفاقی می‌نامند.

هدف ما از این گفته‌ها برای شما کابران و خوانندگان عزیز این است که شما را از روند و فرایند دادگاه و ویژگی و مشخصات وکیل مجرب و حرفه‌ای آگاه سازیم تا بتوانید با اطلاع کافی برای مشکلات خود وکیل اخذ نمایید و این را بدانید که بدون داشتن وکیل ممکن است متحمل عواقب و خسارات ناشی از جان و مال بسیاری شوید زیرا هر شخصی برای تخصصی تحصیل می‌نماید پزشک برای معالجه‌ی بیماران و یا تعمیرکار خودرو برای تعمیر خودرو و همچنین وکیل برای حل مشکلات حقوقی و کیفری شما، همانطور که اگر بدون اطلاعات کافی دست به تعمیر خودرو کنید ممکن است خودرویتان خراب‌تر شود یا منفجر شود ، یا اگر در حین بیماری به جای رجوع به پزش خود درمانی کنید منجر به اتفاقات خطرناکی حتی مرگ می‌شود، در خصوص کار‌های حقوقی نیز همانند انعقاد قراردادی بدون اطلاعات ممکن است افرادی سودجو از شما سو استفاده و کلاهبرداری نمایند و یا ممکن است منجر خطرات جانی و مالی و ... و در نهایت بروز پرونده‌ی دعوی شود و حتی پس از ان نیز بدون داشتن وکیل و مشورت با آن فرضا روند چندماه را چند سال طی کنید و حتی به نتیجه نرسید، پس وجود وکیل را ضروری بدانید و از حرفه‌ای بودن او نیز مطلع شوید.

موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل نیز می‌کوشد همواره تا با ارائه‌ی بهترین وکلای تهران به شما این روند را کوتاه تر کند و موجب شود تا هزینه‌های گزاف نپردازید و با اخذ هزینه‌ی مناسب و معرفی وکلای متبحر موسسه‌ی خود به شما به نتیجه‌ی مطلوب برسید. وکلای مجرب و با نفوذ وکیل تهران با سابقه‌ی درخشان و همکاری با ۱۲۰۰ وکیل مجرب و خوب می‌توانند با ارائه بهترین مشاوره‌ها وراه‌کارها راه رسیدن به نتیجه‌‌ای روشن را برای شما هموار کنند، وکیل مجرب تهران وکیل در غرب تهران می‌تواند دسترسی راحتی برای کسانی باشد که در غرب زندگی می‌کنند و همینطور وکیل مجرب و تضمینی در شرق نیز می‌تواند دسترسی آسانی برای کسانی باشد که در شرق زندگی می‌کنند. البته با شیوع بیماری کرونا می‌توانید به صورت آنلاین و یا مشاوره‌ی تلفنی با گروه وکلای تهران وکیل صحبت نمایید و از آن‌ها مشاوره بگیرید.

داشتن وکیل چه سودی برای اشخاص دارد!؟


از آن‌جایی که اغلب دعاوی کیفری ناشی از نداشتن اطلاعات کافی و عدم آگاهی شخص از موازین حقوقی می‌باشد و بر اساس این قاعده حقوقی که می‌گوید عدم آگاهی شما از قوانین حقوقی رافع مسئولیت کیفری نمی‌باشد، شخص بدون داشتن اطلاعات از تبعات کاری می‌انجامد که به مراتب بعدها متوجه جرم بودن آن کار می‌شود، در صورتی که اگر با یک مشاورحقوقی و وکیل مجرب در این زمینه صحبت می‌کرد می‌توانست مانع بروز مشکل شود. برای مثال اگر در کار‌هایی مانند خرید و فروش ملک و .. یا کارهای تجاری و بازرگانی با یک وکیل مجرب مشورت کنید و از تمام جوانب قراداد اگاه باشید می‌توانید با دانستن خطرات یا عواقب آن و.. معامله را انجام دهید و کمتر دچار مشکل شوید.

در امریکا و سایر کشور‌های اروپایی هر خانواده وکیلی مختص به خود دارد و بدون مشورت با او کاری انجام نمی‌دهد. در کشور ایران نیز تعامل دستگاه حکومتی کشور می‌تواند با همکاری مرکز وکلا و یا کانون وکلا این امکان را به خانواده بدهد که هرکدام یک وکیل مختص به خود داشته باشد.

و اما حال که هنوز به این توسعه دست یافتیم هر خانواده یا هر شخص می‌تواند قبل از انجام هرکار با مطالعه و تحقیق و مطرح کردن آن با وکیلی کارکشته و مجرب تمامی جوانب را در نظر بگیرد و محتاطانه قدم بردارد.

به طور مثال زمانی که ما بیمار می‌شویم برای درمان خود نیاز به معالجه توسط دکتر داریم زیرا با خود درمانی عوارضی همچون مرگ می‌تواند نزدیک ما باشد. مسائل حقوقی نیز مانند مثال بالاست و اگر بدون اگاهی کامل و یا مشورت با وکیل مجرب و مشاور حقوقی که در این زمینه تخصص دارند اقدام کنیم ممکن است خسارات مالی یا جانی سنگینی را برای خود به وجود آوریم و همچنین تبعات جبران ناپذیری را برای خود یا خانواده‌ی خود رقم بزنیم. همچنین بدون داشتن وکیل به مراتب هزینه‌ی بیشتری صرف نتیجه گیری از دادگاه می‌شود و وقت و زمان زیادی را مجبوریم به این خاطر از دست بدهیم لیکن داشتن وکیل می‌تواند با کمترین هزینه یا مناسب ترین هزینه و بهترین راه‌کارهای حقوقی روند و فرایند طولانی دادگاه را به حداقل برسانیم و همچنین در وقت خود صرفه جویی نماییم. بهتر است برای تضمینی‌تر شدن فرایند پرونده و اخذ نتیجه‌ی مثبت حتما از وکیل‌های مجرب و خبره بهره گیری نماییم.

موسسه حقوقی تهران وکیل نیز به علت همکاری با وکلای برجسته و خبره‌ی متعدد می‌تواند فرایند طولانی دادگاه را به حداقل برساند و حتی در مواقعی بدون نیاز به موکل کارها را پیش ببرد و این گونه وقت موکل نیز تلف نمی‌شود و با اگاهی تمام و کمال با داشتن وکیلی مجرب و تضمینی، موجب رسیدن موکل به نتایج مثبت، جلوگیری از ضرر و زیان ناشی از عدم آگاهی شود. وکیل با نفوذ و مجرب می‌تواند با بررسی تمام اطلاعات حاوی پرونده‌ی شما، پرونده‌های شما را به نحو احسنت به ثمر برساند.

وکیل مجرب یا وکیل تضمینی دارای چه مشخصاتی است؟؟

ما زمانی به وکیل نیاز پیدا می‌کنیم که همواره به مشکلی قانونی برخورد کنیم. اخذ وکیل در کلیه‌ی کارهای قانونی و دادگاهی الزامی است لیکن انتخاب وکیل با موکل است، پس بهتر است این مقاله را دنبال نمایید تا بدانید و آگاه باشید که یک وکیل حرفه‌ای چه مشخصات یا ویژگی

هایی دارد و با اخذ چه وکیلی می‌توانید با خیالی آسوده مراحل قانونی و دادگاهی خود را طی کنید و به او بسپارید. درست است که امروزه افراد زیادی وارد حرفه‌ی وکالت شده‌اند اما پیدا کردن وکیلی که دارای اطلاعات بالا نسبت به راه و چاه پرونده‌ی کیفری، مالی، خانوادگی و.. باشد و بتواند با استفاده از قوانین موجود به خوبی مشکل را حل نماید کار سختی است.

پروانه وکالت از ویژگی‌های وکیل بانفوذ و وکیل مجرب است.

یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌ی وکیل پروانه وکالت اوست و جز تعهدات اصلی وی در قبال موکل می‌باشد. حال از کجا می‌توان فهمید وکیل دارای پروانه وکالت است!؟ به منظور فهم این مورد لازم است وارد سایت کانون وکلا و یا مرکز شوید و مشخصات وکیل و اعتبار پروانه‌ی وی را جست و جو کنید. سپس با اطمینان کامل وکیل خود را انتخاب نمایید.

تشخیص صلاحیت علمی از ویژگی‌های وکیل با نفوذ و وکیل مجرب است.

قبل از اینکه وکیل را انتخاب نمایید از صلاحیت و تخصص وی در حوزه‌ای مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. البته وکیل حرفه‌ای می‌تواند کلیه‌ی پرونده‌ها با تمامی موضوعات متفاوت را بر عهده گیرد لیکن از آن‌جایی که وکلا برخی در یک زمینه تخصص دارند مانند وکیل کیفری، وکیل حقوقی، وکیل ایثارگران و وکیل‌های متعدد در هر زمینه‌ای. بهتر است وکیلی را انتخاب نمایید که در آن زمینه پرونده‌های بسیاری را به سر انجام رسانیده و تبحر کافی و اطلاعات لازم در آن مورد را داشته باشد.

صداقت وکیل از ویژگی‌های وکیل با نفوذ و وکیل مجرب است.

از دیگر خصایص وکلای حرفه‌ای صداقت ایشان است و می‌بایست در هر اتفاق و شرایطی موکل خود را از حقیقت اگاه کند. کوچک نمایی پرونده یا بزرگ نمایی پرونده برای اخذ پرداخت حق‌الوکاله بیشتر امری نادرست و غیر انسانی است.

وجدان کاری از ویژگی‌های وکیل با نفوذ و وکیل مجرب است.

یک وکیل حرفه‌ای و موفق باید پرونده‌ای که به وی سپرده می‌شود را پرونده‌ی خود بداند و همان اندازه که برای خویشان خود وقت و انرژی صرف می‌کند، به همان اندازه نیز برای موکل خود صرف کند و انرژی بگذارد و احساس وجدان کاری در خصوص انجام فرایند حقوقی موکل خود داشته باشد.

اشراف و آگاهی کامل بر قوانین از ویژگی‌های وکیل با نفوذ و وکیل مجرب است.

از وظایف مهم یک وکیل این است که بر تمامی قوانین و مواد قانونی آگاه باشد خصوصا قوانین مرتبط یا پرونده‌ای که اخذ کرده است، همچنین باید با تسلط کامل کلیه‌ی جزئیات و کلیات پرونده را تجزیه و تحلیل و بررسی نماید و از طریق مواد قانونی و .. راه حل مناسبی برای حل پرونده بیابد. همچنین امانت داری، اعتماد، وقت شناسی و.. همه و همه از صفات بارز یک وکیل حرفه‌ای و مجرب می‌باشد.

به طور کامل یک وکیل مجرب و حرفه‌ای می‌تواند این تضمین را به شما بدهد که در صورتی که حق با شما است و با وجود اینکه حق با شما است در حقتان اجحاف شده است، از تضییع حق شما جلوگیری می‌کند و در کمترین زمان و بهترین و منصفانه ترین هزینه پرونده‌ی شما را به سر انجام می‌رساند. بهتر است با انتخاب وکیلی مجرب و تضمینی، ضامن موفقیت خود در پرونده باشید.

موسسه حقوقی تهران وکیل دارای وکلای با سوابق درخشان و متخصص و مجرب در زمینه‌های مختلف می‌باشد و با توجه به حوزه‌ی مشکل و پرونده‌ی دعوی شما، شما را به وکیل متخصص و مجرب همان حوزه ارجاع دهد تا بتوانید بدون اتلاف وقت و با هزینه‌ی مناسب به نتیجه برسید.

وکیل فی‌الواقع نماینده‌ی قانونی شخص اعم از حقیقی یا حقوقی می‌باشد، که به موجب عقد وکالت مامور به انجام کار‌های حقوقی آن‌هاست.

عقد وکالت نیز عقدی است جایز که انعقاد آن در چارچوب قوانین و مقررات مدنی است و به طرفین آن وکیل و موکل می‌گویند.

در زمان گذشته، در دوره‌ی صفویه نایب السلطنه نیز همان وکیل بود و عنوان وکیل‌ الرعایا نیز این‌گونه به وجود آمد. همچنین در اصل ۳۵ قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران به این موضوع اشاره شده است که در کلیه‌ی دادگاه‌ها، طرفین دادگاه این حق را دارند که برای خود وکیلی انتخاب نمایند و در صورتی که توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، دادگاه برای آن‌ها وکیلی را مقدر می‌فرماید.

در کشور زیبای ایران و عموم کشور‌ها برای تصدی شغل وکالت علاوه بر داشتن تحصیلات، مستلزم اخذ پروانه و گذرانیدن دوره‌های کارورزی و کار آموزی در کانون وکلا می‌باشد. وکالت عقدی است که ما بین وکیل و موکل جاری می‌شود و وکیل طبق این قرارداد وظیفه دارد به جای موکل و کار‌های قانونی موکل را پیگیری نماید. برای فهم بهتر این موضوع مثالی می‌آوریم در این باب که آقای محمدی به آقای اکبری وکالت می‌دهد که زمینی را به جای اون معامله و خریداری نماید، در این فرضیه آقای اکبری وکیل و آقای محمدی وکیل به شمار می‌آید، فی‌الواقع آقای اکبری این کار را به نیابت از آقای محمدی انجام می‌دهد؛ حال در این فرضیه محدوده‌ای که آقای محمدی (موکل) برای آقای اکبری (وکیل) مشخص کرده در چارچوب قوانین مربوط به خرید ملک می‌باشد، در این صورت آقای اکبری (وکیل) حق تعدی به آن را ندارد، مانند آن که موکل از وکیل بخواهد زمین را درصورتی که تا سقف ۲۰۰ میلیون باشد بخرد پس وکیل حق ندارد مبلغی بیش از ۲۰۰ زمین را معامله نماید.

موسسه حقوقی تهران وکیل با دارا بودن بیش از 1200 وکیل پایه یک دادگستری در سراسر کشور آماده ارائه خدمات حقوقی به صورت کاملا تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی کیفری خانواده دیوان عدالت اداری و... می باشد. نکته متمایز موسسه حقوقی تهران وکیل با دیگر موسسات حقوقی انجام پرونده ها توسط وکلای تخصصی می باشد. تمامی پرونده ها در مجموعه توسط وکلای پایه یک انجام شده و روند کاری مجموعه به این شکل است که ابتدا موکلین توسط وکلای مجموعه مشاوره حقوقی ابتدایی شده سپس بعد از حضور موکلین در دفتر مشاوره حقوقی تخصصی توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می پذیرد. نکته حائز اهمیت رایگان بودن مشاوره حقوقی تلفنی در تهران وکیل می باشد و در صورت انعقاد قرارداد وکالتی مشاوره حضوری نیز رایگان می باشد.


موسسه‌ای است که تنها گروه تخصصی وکالت در سطح تهران و بلکه کشور را داراست. موسسه حقوقی تهران وکیل با همکاری بیش از ۱۲۰۰ وکیل مجرب و متخصص در حوزه‌های مختلف می‌تواند به شما در تمامی حوزه‌ها بهترین مشاوره‌ها را بدهد و در صورت بروز مشکل به حل آن بپرازد.


تفاوتی ندارد که از شرق یا غرب و شمال و یا جنوب تهران باشید هنگامی که با مشکلی مواجه شده‌اید و یا قبل از انعقاد هر قراردادی با وکلای مجرب ما مشورت کنید. موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با سابقه‌ی فوق درخشان و وکلای با تجربه‌ و با تبحرش می‌تواند بهترین روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه به شرایط موکل به او ارائه دهد.

منبع: https://www.tehran-atorney.com/

نویسنده:

تاریخ: يکشنبه 25 مهر 1400 ساعت: 12:42

تعداد بازديد : 40

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : 0

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 437
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 56
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 265
بازدید سال : 4246
بازدید کلی : 33969
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.190.219.65
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی